p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Εκδήλωση για τους Τρεις Ιεράρχες από την Ένωση Θεολόγων Ν. Ηλείας


Η Ιερά Μητρόπολη Ηλείας και το Παράρτημα Ν. Ηλείας της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, συνδιοργανώνουν πνευματική εκδήλωση επ’ ευκαιρία της εορτής των Τριών Ιεραρχών στις 30 Ιανουαρίου, ημέρα Κυριακή και ώρα 18.00
Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο Επίκουρος Καθηγητής της Νεώτερης Ελληνικής Ιστορίας του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Αθανάσιος Φωτόπουλος­ που έλκει την καταγωγή του από τον Πύργο.
Θα μιλήσει με θέμα : «Οι Τρεις Ιεράρχες και εμείς».
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην αίθουσα της Αποστολικής Διακονίας, στην Κεντρική πλατεία Πύργου.....

Σύντομο βιογραφικό του
Ο Επίκουρος Καθηγητής κ. Αθανάσιος Φωτόπουλος (Πύργος Ηλείας, 1950), σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Rand Afrikaans University (Γιοχάνεσμπουργκ) και δίδαξε στη μέση εκπαίδευση και σε μεταπτυχιακό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι διδάκτορας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1997) και διδάσκει (2003 κ.ε.) νεότερη ελληνική ιστορία στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Από το 1989 εκδίδει το ετήσιο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of Oriental and African Studies (JOAS). Έχει τιμηθεί με βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών (1980). Πεδίο της έρευνάς του είναι η ιστορία του νεότερου ελληνισμού. Έχει εκδώσει αρχειακές πηγές και έχει δημοσιεύσει μελέτες ιστορικού, φιλολογικού, λαογραφικού και βιβλιογραφικού περιεχομένου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνει για την επισήμανση και την έκδοση άγνωστων κειμένων/πηγών της νεότερης ελληνικής ιστορίας.
Βασικά έργα του: "Ιστορικά και λαογραφικά της ανατολικής περιοχής Αιγιαλείας και Καλαβρύτων ΄΄( τόμ. Α΄-Β΄, Αθήνα, 1982), "Οι Πετιμεζαίοι. Συναγωγή κειμένων και εγγράφων" (Αθήνα, 1987), "Οι Γιατράκοι του 1821" (τόμ. Α΄- Β΄, Αθήνα, 2001), "Η συμβολή των Ελλήνων στις αραβικές και ισλαμικές σπουδές από το 1453 έως σήμερα" (Αθήνα, 2002).

1 σχόλιο:

ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...

ΦΙΛΤΑΤΕ ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΤΛ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ (ΗΛΕΙΑΣ-ΟΡΕΙΝΗΣ ΗΛΕΙΑΣ-ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ). ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΠΕΣΕΙ. ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΟΥΜΕ-ΤΟ ΛΑΛΑ. ΑΛΛΑ-ΤΟΥ ΛΑΛΑ, ΣΤΟΥ ΛΑΛΑ. Η ΡΙΖΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΥΣ-ΛΑΛΑΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟΥ ΛΑΛΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΛΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΩΝ-ΛΑΛΑΙΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ...