p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Τα όνειρά μας τα φτερά μας.....κείμενο των μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου της Λαμπείας

Γιατί κάνουμε κατάληψη..

Σήμερα (27/09/13) και χθες (26/09/13) στο σχολείο μας ,Γυμνάσιο-Λυκειακές τάξεις Λαμπείας, έλαβε χώρα κατάληψη με αφορμή κάποια γεγονότα που συνέβησαν στην χώρα μας τον τελευταίο καιρό. Συγκεκριμένα θέλουμε να εκφράσουμε την αντίθεση μας σε δύο τομείς:
1)Το Νέο Σχολείο:
 Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου πάνω στο θέμα http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=402&lang=el
. Το νέο αυτό <<αξιοκρατικό>> σύστημα θα στερεί από το 70% των νέων της χώρας μας για μία μόρφωση ανώτερη από αυτή του γυμνασίου.
. Επίσης όσοι καταφέρουν να εισαχθούν στο λύκειο θα είναι αναγκασμένοι να θυσιάσουν την περίοδο της εφηβείας τους υποχρεωμένοι να μετατραπούν, όπως κατά γράμμα αναφερόταν στην εν λόγω ιστοσελίδα, σε μικροί επιστήμονες!
. Επίσης η πλειοψηφία των μαθητών θα είναι αναγκασμένη να παραχωρήσει τις προνομιακές θέσεις εργασίας στο μικρό αυτό ποσοστό μαθητών που θα έχουν απολυτήριο λυκείου. Ακόμα με το να δίνεται μόνο στο 30% των νέων η δυνατότητα μόρφωσης το παραπάνω σενάριο θα πραγματοποιηθεί με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Θα δημιουργηθεί δηλαδή μία Ελλάδα γεμάτη φτηνά εργατικά χέρια (λόγω του χαμηλού επιπέδου μόρφωσης τους) που θα εκμεταλλεύονται από ξένους επενδυτές ή και εγχώριους. Τέτοια φαινόμενα συναντώνται μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες

. Τέλος μέσω της υποβολής των μαθητών σε ετήσιες πανελλαδικές εξετάσεις θα ενισχυθεί η παραπαιδεία.
2)Οι συγχωνεύσεις σχολείων:
 . Το σχολείο μας παρότι είναι μικρό -και γι' αυτό το λόγο απειλείται κάθε έτος με συγχώνευση- εξυπηρετεί σημαντικό αριθμό μαθητών της περιοχής. Το κλείσιμο ενός τέτοιου σχολείου θα αναγκάσει δεκάδες μαθητών να επιβληθεί σε μια εξοντωτική διαδικασία μεταφοράς τους μέχρι και εκτός νομού.
 . Επιπλέον θα στερηθεί ένα ολόκληρο χωριό τα νέα του παιδιά και θα ενισχυθεί το φαινόμενο της απομάκρυνσης των νέων από την επαρχία.
Πολλοί από τους καθηγητές μας απειλούνται με απόλυση και έχουν γίνει απεργίες από την πλευρά τους γι' αυτό το θέμα. Ως μαθητές θεωρούμε πως πρέπει να στηρίξουμε τον αγώνα τους.
Αν τώρα απόδεχτούμε την παρούσα κατάσταση (οικονομική και κοινωνική),παραδεχτούμε την ήττα μας σε αυτήν  την μάχη(της παιδείας) και εξακολουθήσουμε να βρισκόμαστε στο ίδιο λήθαργο,παραδομένοι,ο πόλεμος  χάθηκε...!
Τα όνειρα μας είναι τα φτερά μας!
δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σε κανέναν ούτε να τα καπηλευτεί ούτε να παίξει μαζί τους!

Μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου Λαμπείας
 Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr

1 σχόλιο:

Sotiris Sotiropoulos είπε...

Αγαπητή "ΟΡΕΙΝΗ ΗΛΕΙΑ"
Ειλικρινά χαίρομαι γιατί οι μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου της ιδιαίτερης πατρίδας μου, διαμαρτύρονται αγωνιστικά σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για την χώρα και την Εκπαίδευση, συμπαρατασσόμενοι με τους Καθηγητές τους στο δίκαιο αγώνα τους.
Θα μου επιτρέψετε όμως να παρατηρήσω, ότι ο υψιπετής και εντυπωσιακός τίτλος των μαθητών του ιστορικού Γυμνασίου Λαμπείας "Τα όνειρά μας τα φτερά μας..." είναι πολύ βαρύς και ίσως αναντίστοιχος της μέχρι τώρα πορείας της εν λόγω μαθητικής νεολαίας και εν γένει της Εκπαιδευτικής Κοινότητας του εν λόγω Γυμνασίου-Λυκείου. Και θα εξηγηθώ εν ολίγοις.
Πρώτον, έχω κάποιες αμφιβολίες αν το δημοσιευόμενο κείμενο διαμαρτυρίας με τα δύο δύο κύρια αιτήματα είναι αυθόρμητη έκφραση απόψεων των ίδιων των μαθητών ή είναι ένας γενικός "μπούσουλας" (αντιγραφή) κειμένου προς χρήση... Παρότι δεν διαφωνώ με το περιεχόμενό του.
Δεύτερο και σπουδαιότερο, θα ήθελα οι διαμαρτυρόμενοι μαθητές (έστω και με τον έσχατο αυτό δυναμικό τρόπο της κατάληψης)αλλά και οι ευάριθμοι Καθηγητές τους να είχαν από πολύ καιρό δείξει την αγωνιστική ευαισθησία τους στα "του δικού τους οίκου", δηλ. του Γυμνασίου τους για μείζονα προβλήματα που αφορούν τη δική τους καθημερινή εκπαιδευτική ζωή, σε θέματα όπως:
α) Πως ανέχονται και δεν διαμαρτύρονται που κάνουν μάθημα σε άθλιες αίθουσες "κλουβιά" των 12τ.μ. ;
β) Πως δεν βλέπουν ότι έχουν φυτρώσει αγριοσυκιές στην κεντρική είσοδο του Γυμνασίου τους και ο περιβάλλων χώρος που ζούνε ρυπαίνεται και όζει; Πως δεν βλέπουν την κατάντια του σπουδαίου παραδοσιακού αρχιτεκτονικού κτίσματος που κάνουν μάθημα; Και πως ανεχθήκανε (αν δεν σιγοντάρανε)την δημιουργία της παράνομης παράγκας της δήθεν "αίθουσας φυσικών επιστημών" και την κατασπατάληση ευρωπαϊκών δαπανών;
γ)Πως δεν ενδιαφέρονται και δεν πιέζουν τον Δήμο και την Πολιτεία για την λειτουργία πλήρους και αυτόνομου Λυκείου (τώρα είναι Λυκειακές τάξεις) και αγνόησαν προκλητικά τις δικές μας τεκμηριωμένες βοηθητικές προτάσεις που τους στείλαμε; Και που αφορούν το 2ο προβαλλόμενο αίτημά τους;
θα μπορούσαμε να πούμε περισσότερα, αλλά ο χώρος πολύτιμος.
Ευχόμαστε πάντως, ο αγώνας των Εκπαιδευτικών και μαθητών να έχει αίσιο αποτέλεσμα τουλάχιστον σε πανελλαδικό επίπεδο..
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Σωτ. Σωτηρόπουλος Πρόεδρος του "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΒΡΗΣ"